Добрий день, комболюбителі. Хочу сказати, що машина погана!!! За два роки я в ній поміняв майже все... За ті гроші, що я вклав в неї можна було б купити два опеля...
Почну з початку... Пригнали машину, з самої Голандії, судячи по апельсиновому кольорі, то був поштовик, або якась дорожня служба... Після того як пригнали я проїхав 800 км і загнуло клапана!!! Хто скаже, що в опелях не гне клапана тому плюну в пику! Клапан там дуже тонкий 5.5 мм їх потовкло всі, принаймі мені так сказали... Зробив ремонт, поставили нові клапана, замінили щеплення замінили ланцюг масло фільтра все винесло 14000грн???!!! Ну думаю все ! Буду їхав!
Ага, фиг там! Тіщився я не довго! Поїхав я на Херсон приїхав, тріс корпус коробки... Хто скаже, що в опеля вічні коробки... НУ ВИ ЗРОЗУМІЛИ... Поставив бу коробку, на першій передачі зявився гул... Треба знімати знову... До того заклинив замок запалювання, ну то фігня копійки, але не приємно... Купив новий. Коробка обійшлася 3000+ робота. Перед тим зламався стартер, зробив. Полетіла помпа, зробив. Полетіли підшипники генератора, зробив. Тріс ремень генератора полетіли підшипники на шківі генератора, зробив. Знову зламався генератор, полетіло втягуюче і редуктор, зробив... Да скількии сука можна!!!
І то ше ине все! Коли полетів стертер... заводили з ТАЛКАЧА! Машина завелася, але появився, звук, як в трактора! Завів на сервіс сказали, що зламало натяжитіль цепі, поставели натяжитіль, машина не заводиться... От і думаю!!! Капець клапана! Ну, що ж комболюбителі? Мені продовжити?
До того був сітроен берлінго 1.4 бензин... заливав тільки воду в склоомивач... Робіть висновки самі... Економія на дизелі?! Де вона?
Хай щастить на дорозі!
Плюси автомобіля: Машина непогана з вигляду, базова акустика хороша, прохідність також непогана.
Мінуси автомобіля: Машина мене просто задовбала!
Порада покупцеві:Не заводьте з талкача, краще визвіть евакуатор... дешевше...
Шановний Альберт ! Я хотів би подивититися на Вашу реакцію, коли б у Вас таке сталося !!! Ви водій зі стажем? Судити легко, коли не стоїш середт поля і не маєш бажаня спалити свій тарантас... Просто хочу застерегти власників від можливих помилок...
Наступить на грабли можно на любом авто если покупать его б/у. Перед тем как покупать, надо было взять с собой толкового моториста + загнать на СТО... Я когда брал свой комбик, обошел почти весь рынок в Луцке... Только один был в нормальном состоянии... Если есть знакомые мотористы которые хорошо разбираются в дизелях - обязательно их берите с собой!
Дякую! За пораду ... Пригнати під замовлення, значить відпадає... По порадам з Рено трафіків самий вдалий 1.9 л дизель. Чекаю відгуків і порад, на що звертати увагу... Хай щастить!
В мене теж опель 1,3 2006 пригнаний з Голландії. Якщо дивитись зі сторони ,що авто б/у то цілком не погане авто.За період з 2013 коли її пригнали поміняв наступне:
1,свічки накалювання по причині виходу однієї з ладу
2,передні колодки,тормозну рідину
3,далі вийшов з ладу паливний насос високого тиску -нагнав в мотор соляри ,а перед тим тільки поміняв масло з фільтрами проїхав орінтовно до 100 км (який я був радий ,що просто...)купив Б/У думав обійшлось, х...й там. почав протікати , почитав на форумах , можна відремонтувати самому, купив рем-комплект (зробив-все норм. прийшлось три рази дотягувати).
4,далі поміняв стойки стабілізатора , самі стойки та задні амортизатори,задні сайленблокі, ще казали на діагностиці , що потрібно скоро буде робити рульову рейку -всім порада якщо не стукає ,а є тільки малий люфт не спішіть міняти рік відїздив все як було.якби знав що вартість заміни задніх сайленблоків така ж як і деталь то і їх би не міняв.
5,генератор гавкнув разом з натяжним роликом теж купляв Б/У. Даю пораду всім хто з таким Стикнеться( не потрібно купувати нову муфту розгонну - ЇЇ можна обварити в пяти точках)
6,цеп+ комлектуючі (раджу всім поміняти при покупці свіжо пригнаного авто , і не чекати коли появиться шум) коли мені міняли то в піддоні знайшли голки з кулачків газорозп. вала.(дали доброї п,,ди тому мотору і нехай не говорять що там за автомобілями дивляться ,сервіс вся ху..ня) коли вирішив замінити то шуму майже не було . робота як зазвичай, зірки там на колінчастому валі як на велосипді - модете собі уявити, цеп був розтянутий , що натягувач вже там нічого не давав,
7,антифриз,сайленблоки на ричагах,
6.наїздив 15 тисяч полетіла права стійка стабілізатора якби не діагностика то ніколи б не подумав ,що вона так швидко можне вийти з ладу (стук такий наче задня підвіска). ще поміняв втулки на передній ричаг - сильно скрипіло коли переїзджаєш через лежачий поліцейський(коли знів вироботка чи мала впорівнінні з новими -ціна питання 80 грн.
хто яке масло заливає ?
мені порадили titan 5w30 сьогодні ,було -20 градусів -на ніч залишив в бутилці на вулиці 200гр глянути який його стан....нормально.
Велколепный коммерческий автомобиль.На дороге резвый и скоростной.
Расход топлива в городском цикле составляет 5л на 100 км.-идеально!
в обслуживании не прихотлив и легкодоступен в запчастях. читати відгук
Руслан
Украина, Житомир
25.01.2010
Это мой восьмой "пирожок", поэтому есть что сравнивать. В отличии от Кенг, Берлинг и Партнеров собрана на базе легковушки и избавлена от многих "детских" болезней. читати відгук