Отзыв Hyundai Tucson 2017 2.0 turbo дизель с автоматом

Сергій
Сергій

Украина
Львов

06.10.2017
Hyundai Tucson
Hyundai Tucson

Год, пробег: 2017, 200 км
КПП, привод: авт., полный
Двигатель: 2.0 turbo дизель
Компл.: Express
Кузов: внедорожник, 5 дв.

Надежность Комфорт Ходовая Внешний вид Общая оценка5
Расход топлива в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 10.2 л/100км

Всім привіт! Нещодавно став власником Hyundai Tucson 2.0CRDI AT 4WD в комплектації Express. Постараюсь описати процес вибору і порівняння з конкурентами, і з часом буду доповнювати відгук по мірі експлуатації.

Отже, про все по порядку.

Почну з того, що попередній автомобіль Volkswagen Polo з пробігом 60000 здав через трейд-ін в добрі руки, не можу сказати, що авто було погане, проте з часом, ближче до 100000 могли виникнути вже серйозніші проблеми з двигуном (наразі вже був наявний стук при холодному запуску). Крім того не мав змоги повноцінно займатись продажем авто, та й можливість безпечного проведення операції обміну через автосалон також надавала впевненості.

Тому перед тим, як здавати в трейд-ін, треба було визначитись з новим автомобілем. Ось тут починається найцікавіша історія, яка тривала декілька місяців. Основні критерії – бюджет не більше 30К дол.; надійність, оскільки авто вибиралось на тривалий термін, а не «відкатав гарантію і продав»; високий кліренс; довжина авто не більша за 4.5м, адже їздити вузькими вуличками Львова, а головне паркуватись, на габаритному авто не зручно, сюди також додам наявність автомата (бажано класичного ГТ), який мав би підвищити комфорт в пересуванні. Відповідно коло звузилось до класу компактних кросоверів, а марок машин в цьому класі багато. Nissan Qashqai, Renault Kadjar, Peugeot 3008, Mazda CX-5, цікавився також екзотикою Toyota C-HR, Citroen Cactus, Kia Niro.

По відомим причинам в сторону ВАГ не дивився. Прошу прихильників даного концерну не ображатись, проте до надійності є цілком обґрунтовані запитання (і так, мені менеджери теж їздили по вухах, що там вже все оновлено, доопрацьовано і все в шоколаді). Вистачило лише сісти у Leon X-Perience з DSG-6 і спробувати проїхати на невеликій швидкості (до 5-8км/год, я пробував розвернутись і запаркуватись на майданчику), як стало очевидне наступне – при легенькому натисненні на педаль газу відчувалось, що машина їде ривками, логічно пояснюється тим, що DSG – спортивна коробка, вона різко або змикає або розмикає зчеплення і не вміє плавно пробуксовувати ним при рушанні з місця, як на механіці. Відповідно я їхав і відчував як зчеплення туди-сюди змикалось-розмикалось, щоб забезпечити плавний рух на такій швидкості. Для пробігів по місту цей варіант відпадав, бо незважаючи на всі доопрацювання, я впевнений, що в такому режимі кінчилась би коробка швидко. До цього додам таку політику ВАГ, коли за ледь не кожну опцію (які в багатьох конкурентів вже є навіть в базі) потрібно доплачувати, – остаточно підірвали мій інтерес.

Наступний був Qashqai з бензиновим 1.2T – зрозуміло, що брався би більш адекватний мотор для такої достатньої великої машини, проте сама машина чомусь не вразила ні дизайном, ні виконанням салону. Тому пішов дивитись Пижика.

Peugeot 3008. Коротко – бомба. По технічній частині теж все добре, якщо дивитись на дизель з автоматом, крім того керується чудово і має хорошу шумоізоляцію. Що засмутило, так це вже існуючі відгуки про частенькі зависання мультимедіа та інші типові дрібнички, притаманні французьким авто. Взагалом це не критично і жити з цим можна, але разом з цим на додачу спробував сконфігурувати авто з потрібними опціями і ціна вже стала трохи кусатись. І що важливо, на разі дилер не хотів йти на поступки, адже це новинка. Тому галочка машині була поставлена в доброму сенсі, але остаточне рішення вирішив по ній відкласти.

Стосовно Renault Kadjar майже все те саме, що і по Пижику, єдине, що схиляло чашу терезів в негативну сторону – той таки робот. Хоча машинка також гарна з точки зору дизайну, комфортна по підвісці і економічна.

Пішов дивитись на нову Mazda CX-5. Одразу скажу про деяку неговіркість менеджера автосалону, питання задавав я, сам він про машину нічого не розказував, лише відрубував мені короткими лаконічними фразами, таке враження, що абсолютно не був зацікавлений у продажі авто. Хоча власне авто було дуже цікаве. Я тестував 2.2 SkyActive-D, хоча в мій бюджет вписувався лише 2.0 бензин на передньому приводі. Порадувала пружна підвіска, в міру комфортна і не дуже жорстка, хороша шумоізоляція, салон виглядав цікавіше в порівнянні з дорестайлом. Відносний мінус – габарити по довжині 4.6м, машина була трохи великувата. Додавши до цього холодне відношення менеджера до мене як до клієнта відбивало бажання мати справу з даним дилером. Проте, повторюсь, машина хороша, тому я поставив знак рівності між нею і 3008 Пижиком.

Поруч із Маздою знаходився салон Субару, і перед ним на підвищенні красувалась новенька Subaru XV. Чесно кажучи, вже хотів брати її. І ось чому. Напевно свою справу зробив позашляховий тест в лісі по крутих грунтових підйомах з корінням і каменюками. Власне Субару є чи не лідером серед кросоверів за своїми позашляховими можливостями. Конкретно, що подобалось в даній машині – компактна по габаритах, височенний кліренс у 22 см, хороша зв’язка двигун-коробка (хоч тут був варіатор, але налаштований він був чудово, та й по відгуках проблем з ним ні в кого не було) і на десерт просто мега м’яка підвіска. Зазначу, що за рахунок опозитного двигуна, центр мас знаходиться набагато нижче, ніж в конкурентів, тому машина чудово тримала повороти, незважаючи на м’якість підвіски. Вже зідзвонювався з менеджером і хотів замовляти в оранжевому кольорі, але на жаль, мій Поло по трейд-іну оцінили найнижче серед усіх салонів. Зі скидками на нове авто теж було туго.

І от, приїхавши додому, відкрив інтернет і випадково натрапив на те, що в цей час йде спец пропозиція на Hyundai Tucson і він став дешевшим за бестселер Kia Sportage в аналогічній комплектації. В мій бюджет якраз вписувалась базова комплектація з 2-літровим дизельним двигуном, на ГТ-автоматі і з повним приводом. По комплектації, хоч і базовій для даного двигуна, теж ніяких питань, тут і клімат 2-зонний, круїз, задні парктроніки, підгрів сидінь і керма, 6 подушок безпеки, допоміжна електроніка для їзди бездоріжжям та багато інших печеньок. Після тест-драйву машина сподобалась – тяговитий двигун, непогана шумка і ергономіка салону, єдиний невеликий мінус підвіска трошки жорсткувата, але я б не сказав, що занадто. Усе дрібне, аля міська бруківка відпрацьовувалась нормально, питання були лише до великих вибоїн. До речі, на зиму спробую купити гуму 215/70 R16 замість штатної 225/60 R17 і подивлюсь як воно буде. Отже, покупці посприяв ще факт того, що дилер забирав мій Поло з руками і ногами за непогану ціну, і на додачу робив подарунок у вигляді гумових килимків і металевого захисту двигуна.

От так я став щасливим власником Тушканчика в коричневому кольорі :) По експлуатації, ще говорити рано, наїздив лише 200 кілометрів, проте вже можна зазначити деякі нюанси – корейські машини мають тонке лакофарбове покриття, тому одразу було прийняте рішення затягнути капот, передній бампер і бокові дзеркала у прозору бронеплівку, щоб уникнути сколів і в подальшому проблем з корозією. Також по розходу зазначу трохи збільшені цифри, аніж заявлено, особисто у мене ця цифра наразі складає 10.2л (80% пробіг по місту із частими заторами). Сподіваюсь, після обкатки трохи спаде, хоча впринципі для мене цифри в районі 10л/100км є задовільними. В планах на майбутнє доставити рейлінги на дах для активного відпочинку, а також вирішую, чи потрібна мені кольорова мультимедіа з навігацією, яку можна також доставити.

Ну а на разі на цьому у мене все, сподіваюсь, мій відгук стане корисним для інших автолюбителів, буду його обов’язково доповнювати.

Плюсы автомобиля:
Яскравий сучасний дизайн.
Хороша ергономіка.
Надійні силові агрегати.
Непогана комплектація.

Минусы автомобиля:
Трохи жорсткувата підвіска.
Тонке лакофарбове покриття.
Розхід, вищий заявленого.

Совет покупателю: Зверніть увагу на товщину ЛКП, вважаю не буде зайвим заклеїти передок у прозору плівку.

Через 5 мес. и 1 дней Сергій дописал: Накатав 2500км, пройшов ТО-0, вирішив доповнити відгук. Отже поїхали. Після півроку експлуатації вже можна з впевненістю говорити про різні нюанси. Почну з хорошого. Авто дуже добре пристосоване до наших зимових умов - хочте вірте, а хочете ні, але при -15 С, дизельний двигун повністю досягає робочої температури (80 С) за 15 хв без всяких фенів. З них 2-3 хв робота на холостих (прогрів АКПП), решта - рух на 2 і 3 передачах в ручному режимі тримаючи оберти 2000-2200. В цей момент ввімкнені підігрів сидінь і керма, після 15 хв коли двигун прогрівся, вимикаю ручний режим автомата і підігріви, вмикаю пічку - йде гаряче повітря - добре мені, добре двигуну. Одного разу виїжджав на легкий оффроуд, чисто щоб протестувати можливості в сніжку. Якщо без фанатизму і тримати в голові, що це паркет, а не позашляхових, то все добре - по засніжених полях їде впевнено (а так ми умудрились засадити Паджеро :) ) По розходу взимку - 12 л місто, 7 л по трасі до Буковелю і назад. Знову ж таки зазначу, що по місту у мене пробіг 7 км в одну сторону, часто трапляються корки. Тепер по мінусах - так як я і казав, жорстка ходова і це однозначно - мав змогу порівняти на тій же самій дорозі в Буковель, коли їздив на Поло і тут. На Поло хоч гриміло більше, але їхало м'якше :) І ще один нюанс, який варто зазначити - це свист чи скорше писк в районі лівого заднього колеса, коли працює двигун (при температурі нижче -5 С). Читав форуми, пишуть насос підкачки пального з баку. Хтось міняє по гарантії, хтось катається. Якщо буде прогресувати - поїду також міняти по гарантії, не люблю посторонніх шумів. На останок по ТО - замінили масло з фільтром, долили масло в АКПП і того 3600 грн вийшло. Дорогувато, але варто зазначити, що в мотор потрібно 8 л масла. Ще от-от планую доставляти оригінальні рейлінги, від кольорової мультимедіа вирішив відмовитись - купив собі тримач для смартфона, маю навігацію там, досить зручна штука :) Підсумуючи все сказане, машиною не перестаю тішитись, вибором не розчарований. До наступної зустрічі після ТО-1!

Через 8 мес. и 29 дней Сергій дописал: Від моменту покупки пройшло 6000 км. Гадав, наступне доповнення буде після ТО-1, але не так сталося як гадалося. Через два тижня після нульового ТО мав першу поїздку на дальню дистанцію, а це 270 км в одну сторону. Проїжджаю 100 км і чую дику вібрацію по кузову, машину аж підкидає. Перша підозра - пробив колесо. Вийшовши з авто чую запах горілої резини з-під заднього колеса. Піддомкратив машину, кручу колесо на нейтралі руками - не крутиться. Виклик евакуатора, везуть до Франківська на офіційне СТО. Після діагностики першим ділом питають, чи не лазив хтось до механізму ручіка. А на ТО-0 мені якраз його підтягували. Діагноз - офіційний дилер провів роботи неналежним чином, внаслідок чого механізм заклинив і я фактично їхав 80 км із зажатим ручніком... Красота. А ще красота в тому, що Франківський дилер і Львівський, мають різні бази даних і у перших моя машина не числилась, бо машина куплена у Львові. Відповідно за ремонт і регулювання прийшлось платити, правда недорого, щось 200 грн. Після купи витраченого часу і нервів поїздку вдалось завершити без прецедентів. Після того мав доставляти рейлінги знову ж таки у офіціалів. Чесно сказати, боявся, що знову нарукожоплять і дах почне протікати (розбиралася обшивка даху, виймалися штатні заглушки і в них кріпились рейлінги). Після серйозних розмов з дилером щодо якості їхніх робіт, завірили що все буде гуд. Слава богу з рейлінгами зараз все гаразд, машина бувала в сильному штормі, дах не тече. Тому, шановні автолюбителі, робіть висновки, і обов'язково контролюйте, що роблять з вашим авто, навіть якщо це офіціали. Тепер до хорошого, авто повністю обкаталось, зараз вже пробіг 6000 км, розхід по місту 10 л, траса 6.7 л. Мав поїздку в Румунію, тому випробував безліч параметрів - ергономіка, комфорт, керованість. Зауважень нема, рулилася на серпантинах Трансфагарашу чудово (це завдяки зажатій підвісці - для рівних румунських доріг взагалі шик), спина не втомлювалась за весь час, тяги дизеля вистачає в усіх діапазонах - обгони робити дуже легко. Машинка однозначно радує, тому головне не поламати її кривими руками :)

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Hyundai Tucson 2017

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Shep  

тушкан машинка хорошая удачи в эксплуатации! когда был в салоне хюндай, и посидел во всех машинах , начиная от аксента, то понял что "нормальные" машины у хюндая начинаются только с таксона, все что дешевле - просто консервные банки

ответить   +7-1
KoTb  

эх.. 15ка нравится, туксон нравится, интересный отзыв и выбор, спасибо подпишусь на отзыв.

ответить   +3
KoTb  

KoTb, Сергей, а вот сейчас если бы равные условия, выбрали бы XV учитывая что там опций поменьше туксона (вроде) в схожей цене? В нашем городе субариков нет, а XV только старых версий, а вот туксонов очень много.

ответить  
Автор отзыва  

KoTb, я думаю если бы диллер Субару проявил некую лояльность, то вполне. Машина очень хорошая, разве что багажник чуть поменьше, но мне не критично. На что надо обращать внимание в XV, это то, что там сейчас идут моторы с прямым впрыском, соотвественно там будет тнвд и степень сжатия порядка 12.5:1. Надо кормить только 98 бензином.

ответить   +2-1
Показать еще 4
Slavik0080  

Я так и не понял,куда 3008 дели,в чём он проиграл Туксану?В итоге сколько обошёлся Хюндай?

ответить   +4-2
Автор отзыва  

Slavik0080, разница была в цене, потому что в Пыжике много опций по доплате. В Туссане все идет в стандарте, даже цвет металик без доплаты. Также гарантия в моем случае 5 лет, а не 2. Наличие 4WD не ключевой, но приятный бонус. Ну и спецпредложение от диллера сделали свое дело Хюндай на момент покупки стоил 810000 + заказал бронепленку и тонировку на задние двери - это еще +15000. Добавьте ПФ и каско и будете иметь финальную цену.

ответить   +8-1
Slavik0080  

Ser Gio, ну да,выходит 30ка 2,0 дизель автомат и полный привод..

ответить   +2
Правдоруб  

Интересно было почитать про выбор. Автору удачной эксплуатации!

ответить   +3
ЛАГ  

Дякую, за відзив досить цікаво та змістовно.
Чекаю продовження....

ответить   +1
Автор отзыва  

Дякую всім за побажання! Вже наїздив 1800 км, скоро нульове ТО, після нього обов'язково доповню відгук.

ответить   +2
rozwer  

повністю згоден з автором стосовно ВАГу на основі досвіду експлуатації Сеату Алтеа ХЛ. незважаючи на багату комплектацію, засоби безпеки дуже багато зауважень до ергономіки (дууууже) і до якості роботи двигуна на 90-100 тис пробігу та якості різних замків (дверей, багажнику).
до речі після Сеату також зупинився на SUV - але вибір зробив на користь РАВ4.

ответить   +2
Автор отзыва  

Накатав 2500км, пройшов ТО-0, вирішив доповнити відгук. Отже поїхали. Після півроку експлуатації вже можна з впевненістю говорити про різні нюанси. Почну з хорошого. Авто дуже добре пристосоване до наших зимових умов - хочте вірте, а хочете ні, але при -15 С, дизельний двигун повністю досягає робочої температури (80 С) за 15 хв без всяких фенів. З них 2-3 хв робота на холостих (прогрів АКПП), решта - рух на 2 і 3 передачах в ручному режимі тримаючи оберти 2000-2200. В цей момент ввімкнені підігрів сидінь і керма, після 15 хв коли двигун прогрівся, вимикаю ручний режим автомата і підігріви, вмикаю пічку - йде гаряче повітря - добре мені, добре двигуну. Одного разу виїжджав на легкий оффроуд, чисто щоб протестувати можливості в сніжку. Якщо без фанатизму і тримати в голові, що це паркет, а не позашляхових, то все добре - по засніжених полях їде впевнено (а так ми умудрились засадити Паджеро ) По розходу взимку - 12 л місто, 7 л по трасі до Буковелю і назад. Знову ж таки зазначу, що по місту у мене пробіг 7 км в одну сторону, часто трапляються корки. Тепер по мінусах - так як я і казав, жорстка ходова і це однозначно - мав змогу порівняти на тій же самій дорозі в Буковель, коли їздив на Поло і тут. На Поло хоч гриміло більше, але їхало м'якше І ще один нюанс, який варто зазначити - це свист чи скорше писк в районі лівого заднього колеса, коли працює двигун (при температурі нижче -5 С). Читав форуми, пишуть насос підкачки пального з баку. Хтось міняє по гарантії, хтось катається. Якщо буде прогресувати - поїду також міняти по гарантії, не люблю посторонніх шумів. На останок по ТО - замінили масло з фільтром, долили масло в АКПП і того 3600 грн вийшло. Дорогувато, але варто зазначити, що в мотор потрібно 8 л масла. Ще от-от планую доставляти оригінальні рейлінги, від кольорової мультимедіа вирішив відмовитись - купив собі тримач для смартфона, маю навігацію там, досить зручна штука Підсумуючи все сказане, машиною не перестаю тішитись, вибором не розчарований. До наступної зустрічі після ТО-1!

ответить   +1
stokoz  

эт реальный расход?? или у людей проблемы с руками??
у меня 10 летний аккорд 2-х литровый!!!!! берет столько же по городу и куда меньше по трассе!?!?
Нафиг такой дизель????

ответить   +1-4
Автор отзыва  

stokoz, прежде чем делать такие "выводы" надо указывать мощность двигателя, тип трансмиссии и среднюю скорость передвижения как минимум. У вас ГТ-автомат, мощность 185 л.с. и крутящий момент доступный на 2000 об., средняя скорость 20-25 км/ч?

ответить   +2
Автор отзыва  

Від моменту покупки пройшло 6000 км. Гадав, наступне доповнення буде після ТО-1, але не так сталося як гадалося. Через два тижня після нульового ТО мав першу поїздку на дальню дистанцію, а це 270 км в одну сторону. Проїжджаю 100 км і чую дику вібрацію по кузову, машину аж підкидає. Перша підозра - пробив колесо. Вийшовши з авто чую запах горілої резини з-під заднього колеса. Піддомкратив машину, кручу колесо на нейтралі руками - не крутиться. Виклик евакуатора, везуть до Франківська на офіційне СТО. Після діагностики першим ділом питають, чи не лазив хтось до механізму ручіка. А на ТО-0 мені якраз його підтягували. Діагноз - офіційний дилер провів роботи неналежним чином, внаслідок чого механізм заклинив і я фактично їхав 80 км із зажатим ручніком....Красота. А ще красота в тому, що Франківський дилер і Львівський, мають різні бази даних і у перших моя машина не числилась, бо машина куплена у Львові. Відповідно за ремонт і регулювання прийшлось платити, правда недорого, щось 200 грн. Після купи витраченого часу і нервів поїздку вдалось завершити без прецедентів. Після того мав доставляти рейлінги знову ж таки у офіціалів. Чесно сказати, боявся, що знову нарукожоплять і дах почне протікати (розбиралася обшивка даху, виймалися штатні заглушки і в них кріпились рейлінги). Після серйозних розмов з дилером щодо якості їхніх робіт, завірили що все буде гуд. Слава богу з рейлінгами зараз все гаразд, машина бувала в сильному штормі, дах не тече. Тому, шановні автолюбителі, робіть висновки, і обов'язково контролюйте, що роблять з вашим авто, навіть якщо це офіціали. Тепер до хорошого, авто повністю обкаталось, зараз вже пробіг 6000 км, розхід по місту 10 л, траса 6.7 л. Мав поїздку в Румунію, тому випробував безліч параметрів - ергономіка, комфорт, керованість. Зауважень нема, рулилася на серпантинах Трансфагарашу чудово (це завдяки зажатій підвісці - для рівних румунських доріг взагалі шик), спина не втомлювалась за весь час, тяги дизеля вистачає в усіх діапазонах - обгони робити дуже легко. Машинка однозначно радує, тому головне не поламати її кривими руками

ответить  
Shep  

Ser Gio, так надо было взять отчет о неподобабще проведенной работе, чек за исправления и выбивать деньги с первого дилера, или импортеру жаловаться, Хотя они судя по отзывам отморозки еще те

ответить   +1
Автор отзыва  

Shep, чесно кажучи, я був в той момент трохи в стані афекту, тому про офіційний висновок зі всіма штампами і забув. Вже потім по поверненні додому побачив, що є тільки документ по проведених роботах. Добре, що недорого обійшлось і зараз з тим проблем більше нема. Але тепер маю досвід на майбутнє.

ответить   +1
Показать еще 3

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Другие отзывы владельцев
Hyundai Tucson

Сергей
Украина, Одесса
22.07.2017

Начну с того, что изначально я фанат немецкого автопрома, а в особенности Баварцев. Рассматривали сначала Тигуан и Х3. Взял такой диапазон так как больше авто будет для жены, а себе чуть позже возьму, читать отзыв

максим
Украина, Владимир-Волынский
03.08.2017

Машина куплена в мае 2017. Купила машина своим дизайном, но и фирма хюндай это тоже не плохо, зарекомендовала себя хорошо. Выбрал комфорт потому, что хотел машину на механике, как показывает практика читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Hyundai Tucson

Hyundai Tucson 2017 Hyundai Tucson 32900$ 2017