SEAT Ibiza
Reference 2011
1.4 (85 к.с.) MT
Куплений в 2011 новим
вже пройшов 55000 км
+12
Александр 38 років, Украина, Черкассы. раніше їздив на ВАЗ 21099.

Добрих, суточок. Хотілося б коротко розповісти про своє авто. Вибирав з акцента, ріо, с3, 307, гранде пунто, поло. Китайці до уваги не брались з відомих причин. Врахував пораду Кащука з його відгуку про свій поло, за що окремо дякую. Перемогла ібіца, сіат скинув 9000грн :). Сподобалась керованість, чіткість мкп (як на мене ІДЕАЛЬНА), робота підвіски, дизайн - загалом все, що стосується драйву. Двигун 1,4 для міста вистачає, а от на трасі слабуватий. В плані економії - тут все гут: траса при 100-110 5,7-6,0, а 70-90 5,0. Місто вище 8,0 не виходило :). Салон - ергономіка не викликає лишніх питань, все на своїх місцях, інтуїтивно легко знаходиться. В холодну пору салон жахливо скрипить, літом ідеальна тиша. Що ще, стандатне світло слабе, змінив на біксенон. Полетів замок кришки багажніка після тривалого прослуховування музики з максим. настройками саба. Замінили по гарантії, але більше так не роблю :). Вцілому машинкою задоволений, приходить час взяти авто побільше, подивляюсь на новий леон. От загалом якось так... всим удачі та щирого задоволення від другої жінки ;).

Пройшов 30000 км.

У зв"язку із всим, навколо чого крутиться "надзвичайна стурбованість" мікімаусів , мрії про більше авто розбилися до розмірів бозону Хігса. Похід в автосалон став подібним екскурсії по Лувру.

Ще раз переконався в правильному виборі свого авто:D : експлуатація - все ОК. Скрипи при різній температурі вилікувались силіконовим олівцем :) Їздимо із задоволенням. Апетит моторчика не змінився. Масло const. Думаю пікинути шумку. Всім бобра))

Пройшов 45000км, з"явились такі скрипи в салоні шо ппц, ніби я звову у ВАЗіку, особливо десь в районі паска безпеки водія, олівець не допомагає. Причина виявилась банальна (сам до останнього не вірив) - змастив замки дверей силіконовим спреєм. Зара красотааааааа :)

Кому сподобалось це авто?

Обговорення автомобіля

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація