Ford Fiesta 5-ти дверная
comfort 2013
1.5 (75 к.с.) MT
Куплений в 2013 новим
вже пройшов 5000 км
+14
Віталій 37 років, Украина, Киев

В останніх числах серпня (до введення утилізаційного збору) купив фієсту 1,5 турбо дизель. До цього їздив близько 4-5 місяці на батьковому фіат добло 1,4 бензин, десь наїздив біля 5-6 тисяч (машина була весь час повністю в моєму розпорядженні) і ще в Іспанії брали Ніссан Кашкай 2,0 турбо дизель, на двох водіїв проїхали біля 3,5 тисяч. Це весь мій досвід, тому в чомусь можу бути не зовсім правим чи не коректним, віднесіться з розумінням. Брав авто, як собі особисто, так і для того, щоб розвозити замовлення зі свого інтернет-магазину (займаюсь продажем роликових ковзанів і аксесуарів до них), дуже хотів взяти 7-мий гольф в універсалі 2.0TDI (авто дуже сподобалось після вашого відео-огляду), але трохи не вистачало, думав ризикнути з кредитом, але передумав. Фієсту брав, як тимчасове авто, потім мала залишитись молодшому брату, тепер бачу, що мені її повністю вистачає і більше авто поки не потрібне, ще й машинка мені дуже сподобалась.

Більш детально у відгуку на моїй сторінці.

Кому сподобалось це авто?

Обговорення автомобіля

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Sergyk63  

Хочу поділитись інфою з приводу сажевого фільтра. В мого сина Пежо 3008 2012 р.в. і там теж є сажевий фільтр. Так от в нього на 23 000 км загорілась лампа, що нібито несправна система зниження токсичних речовин відпрацьованих газів (коротше кажучи забився сажевий фільтр), але на другий день ця лампа уже не загорілась. Дзвонимо на СТО мов так і так, а сервісмен нам каже, що це може бути неякісний дизель (син завжди заправляється на ОККО) і ще питав чи ми помітили зміни в роботі двигуна і казав заїхати до них і зробити діагностику. Змін в роботі мотра ми з сином не помітили та й лампа перестала горіти на другий день, тому вважаємо, що можливо це був збій в електроніці, але пізніше на СТО поїдемо взнаємо точну причину. А щодо сажового фільтра, то мені порадили його зняти після того як закінчиться гарантія, і кажуть що і машинка стане краще їхати і розхід зменшиться, бо в машинах в яких його немає відпрацьовані гази виходять одразу, а в нашому випадку сажевий фільтр їх фільтує і лише потім випускає, а це позначається на диаміці і розході.

ВІДПОВІСТИ  
Власник  

Якщо його можна просто зняти і викинути, то взагалі проблем не має. Але на скільки я зрозумів, з того що мені говорили, то так зробити не можна. Заправляюсь також на ОККО (як на мене дійсно найкраща заправка), коли немає можливості на WOG чи Socar.

+1ВІДПОВІСТИ  
Sergyk63  

А я чув, що їх якось вирізають, чи що. У товариша ФВ Пассат Б6 1.6 дизель, то він десь після свят має це робити, якщо взнаю деталі цієї операції - то обов'язково відпишусь. Щодо профілактики для сажового фільтра, то чув байки ніби треба заправлятись "миючим" паливом (сам не знаю яким це, але говорили ЛУКОЙЛ ЕКТО) і на 2-3 передачі тримати тахометр на позначці приблизно 3000 - 3300 об/хв протягом кількох км. Під час цієї процедури сажа буде вигорати сама, і фільтр почиститься. Але перед тим як це робити, краще проконсультуйтесь в когось.

ВІДПОВІСТИ  
Олег, Одесса  

Виталий, добрый день, спасибо за отзыв, тоже давно смотрю на Фиесту тд. можно ли попросить ваш Имэйл, у меня есть пару вопросов по Вашему бизнесу. Заранее спасибо! С ув., Олег

ВІДПОВІСТИ  
Власник  

vitaliy@rollerland.com.ua

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація